neděle 8. ledna 2012

cinema party.

Tak tenhle obrázek mi, kromě 500 dní se Summer, připomíná vůbec první zážitek z kina s M. :) Náš první výlet, první chvíle kdy jsem k němu začala cítit...ehm..větší sympatie :D Je šílený že už je to víc než rok. Hrozně to letí:)

To je jedno, každopádně v sobotu jsme spolu byli zase v kině, společně s pár dalšíma lidma na Sherlocku Holmesovi 2. Celkem fajn film, ale jednička byla lepší:)
Byl to dobrej výlet, s Mílou jsme prošli celý obchodní centrum, co jsme sháněli jsme nesehnali ale za to jsme si oba koupili košili :D hehe. Nejvíc se mi stejně líbilo když jsme už po celým dni znavený seděli v mekáči na kafi a kecali a probíraly všechno (a všechny) možný:)

Tenhle tejden bude docela hektickej, musim toho dost stihnout, hlavně přípravy mojí (a kámoščiny) oslavy dají zabrat. Ale co, 18 mi bude jenom jednou :) Hrozně se těšim a doufám že si to já i ostatní užijeme na maXimum:)

Dneska mě babička začala učit plýst :D Je to děsná sranda a baví mě to, zítra si začnu plýst šálu tak mi držte palce ať to dotáhnu do konce :D

Za tejden jedu na hory. Docela se těšim, ikdyž ještě víc se těšim na to, až tam za mnou dorazí M. a budeme tam celej tejden spolu. Juhů <3 :)

No, to je asi všecko pro teď. Co vy? Máte na následující týdny taky tolik plánů jako já ? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat