neděle 15. ledna 2012

I survived !

Tak to mám celý za sebou:)
Včerejšek byl drsnej,celej den přípravy ale stálo to za to:)
Oslava byla super, měla jsem dost velkej strach jestli se budou lidi bavit, kor když byli pozvaný úplně různý typy lidí, ale myslim že nakonec (snad!) ok.:)
Mě se to moc líbilo, pár věcí se hold zvrtlo ( jestli při 18 opile brečím, že jsem stará tak nevim co budu dělat až mi bude 40 :D ), pár lidí to neustálo ( ranní čichání blitek fakt mňamka jako:D:x ), dostala jsem nejvíc moc mega skvěle úžasný dárečky :)))))))) Ze kterejch mám opravdu hroznou radost:) a dostala jsem se přesně do takovýho stavu abych si toho moc nepamatovala ale zároveň mi nebylo špatně a neusínala jsem :D (což se mi povede málokdy takže úspěch ;D )
Jsem ráda, že jsme dělaly takovou velkou oslavu, protože myslím, že můžu s klidem říct, že na svoje osmnáctiny budu vždycky vzpomínat.
Dokonce se mi líbil i dnešek, od ranního shledání s lidmi co spali u nás v baráku ( :D ) přes uklízení party prostoru ( né kvůli uklízení ale jen díky tomu, že tam semnou byli ti nejhodnější lidi co to pomáhali uklidit a byl to jeden joke za druhým :D :) ) až po odpolední válečku v posteli s dortem a čokoládama z oslavy :D
Teď už jen čekám až ke mě přijede nocovat M., vypustíme lampion přání, pustíme si Dexe a oslavíme další narozeniny, tentokrát pro změnu jeho :D
Zítra mě čeká fofr, dopolední uklízení baráku a pak sedám na vlak a vyrážím za našima na hory:) Doufám že tu 4 hodinovou cestu přežiju, obzvlášť když se budu táhnout s dortem v krabici :D:X Ale hrozně se tam těším:) Na ten klídek, lyžovačku, snb, sníh, zevl...uaah:D Už zejtra! A taky se těšim až tam za mnou v sobotu přijede ten můj moraváckej Mila ( Spešl pro tebe B. :-* :D ) a budu tam další tejden:)
Možná se ozvu, ale vzhledem k tomu, že s sebou táhnu 2 knížky co chci přečíst a otázky na autoškolu, myslím, že volnej čas budu využívat jinak než blogem.:)
To jsem se nějak rozepsala, každopádně..mějte se fajnově:)
Přikládám fotku dárečků z oslavy:) Dostala jsem ještě pár věcí ale ty se už vypily/snědly :D
Anooo, opravdu mi je 18 a né 12 :DD <3

..

A tady s tričkem, který mi vyrobil M. :) <3 šikovnej, co?

Žádné komentáře:

Okomentovat