středa 4. ledna 2012

my first post in 2012.

:)))<3

Tak novej rok začal celkem pěkně. Silvestr se hodně povedl a do roku 2012 jdu/jdeme s čistým štítem :)

Jsem docela i ráda, že začala škola ikdyž už druhej den školy toho mám až nad hlavu :D Dneska jsem začala pracovat na dárku k narozkám pro Mílu, nevím jestli to, že jsme si řekli že si dárky vyrobíme nebyla chyba :D Doufám, že po dokončení to bude vypadat alespoň trochu, jak bych si přála:) (možná sem i nějakou tu fotku hodím )

O víkendu máme jet s pár lidma do kina na Sherlocka Holmese. Uah, těšim se! Hodně na ten film, protože jednička se mi fakt líbila, ale hlavně vůbec na celej ten výlet a den strávenej s nima <3 Mám ráda takovýhle akce :D:)

Musim si taky trochu postěžovat, sama na sebe. Nechápu proč mě vždycky něco zaujme a zaberu se do toho tak, že kašlu na všechno ostatní. Už tak mockrát jsem se na něco upla, něco mě začalo bavit a já byla jak posedlá ( joo, asi to zní divně :D ale bohužel si tak připadám). Vím, že tadyto dělám už několik let ale není tomu pomoci :D:x Občas to není na škodu do něčeho se zapálit ( třeba když mě taky po 17 letech chytlo sportování ) ale to, že obrovitánskou část dne momentálně trávím ať už sledováním, čtením nebo jen myšlením na Dexe, příjde divný i mně :D Ale já si nemůžu pomoct <3

Oukej, dost žvástů, jestli jste to někdo dočetl až sem tak vám tleskám. Mějte se:)

Žádné komentáře:

Okomentovat