sobota 31. prosince 2011

Happy new year !

Nějak jsem přes ty svátky nestíhala moc psát, takže nějakej ten rozumější post čekejte až v příštím roce :)
Vánoce byly pecka, od Štědrýho večera přes Vánoční party a návštěvy všech příbuzných až po pobyt v Liberci s tim mym :) <3
No a dneska mě čeká silvestrovská party:) Fakt se těšim. Za ty poslední roky co slavim silvestra bez našich byl každej silvestr něčím spešl, každej jsem slavila nějak jinak, s jinýma lidma..a letos to bude asi ještě o dost jinačí, ale o to víc jsem zvědavější jak to dopadne :D (jak my dopadnem ;D ) a navíc, Morgan se nám už chladí v ledničce <3

Rok 2011 byl dost zajímavej. Příjde mi, že čím jsme starší tak každej nadává na uběhlé roky a doufá, že ten další bude o něco lepší. Tohle ani říct nemůžu. Jasně, stalo se dost špatnejch věcí ale na druhou stranu mám na rok 2011 mrtě zážitků a řekla bych, že to lepší prostě převažuje :) <3

Takže do roku 2012 bych si přála, aby byl lepší, nebo alespoň stejně dobrý jako tento. Přála bych si aby jsme byli všichni zdraví. Přála bych si bejt šťastná a spokojená s lidmi, které mám okolo sebe ať už je to můj kluk a nebo kamarádi:)<3 Přála bych si co nejmíň hádek. Přála bych si spoustu výletů a akcí a zážitků, ať je jednou na co vzpomínat. Přála bych si dělat všechno proto, abych byla sama se sebou spokojená a nelitovala ničeho co jsem udělala a nebo neudělala. Přála bych si aby až za rok si budu říkat jakej byl rok 2012 tak ať můžu říct, že byl skvělej.

A v neposlední řadě bych si přála, abych si to vůbec říkat mohla, protože 21.12.2012 se ukrutnou rychlostí blíží :D 


ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK VÁM VŠEM ! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat