čtvrtek 10. listopadu 2011

Coffee time !

Ani nevim jak už je to dlouho, může to bejt takovej rok a půl zpátky ( ? ), když jsem šla za holkama do Vavřince na obvyklou úterní session ( seriously, tím časovým vymezením si vážně jistá nejsem :D ) a najednou, z ničeho nic, jsem prostě chytla chuť na kafe.
Nikdy jsem kafe nepila. Dokonce jsem nesnášela i kávovou příchuť u VŠEHO.
A tak jsem si dala Frappe ( mmmm ). Po tom dni jsem začala brát kafe jako takovou mňamku. Prošla jsem si tolika Frappečkama a Ledovejma, ale nikdy, NIKDY jsem nechtěla skončit jako naši a vůbec většina dospělých. ( rozumějte kafe k snídani, kafe po obědě, kafe odpoledne..kafe kafe kafe! ).
haha.
A teď ? Zrovna popíjim už svoje dnešní druhý.
V poslední době ( a jo, asi to bude tím, že nějak všechno totálka nestíhám....hlavně že jsem si založila blog jako další žrout času :D:X ) jsou dny (a den ode dne jich je víc a víc..) kdy se vyloženě těším, až si doma to kafčo udělám.
Achjo ! Asi je to nevyhnutelný :)
Jediný co mě uklidňuje je, že se držím na denním skóre šálků čaje ku kafi 3:2 :D

Žádné komentáře:

Okomentovat