neděle 27. listopadu 2011

The world is insane.

Hehe, vim že to je ještě pár dní do prosince, ale přece jenom je dneska ta první adventní neděle ;D

Poslední dobou mě vytáčí tak neskutečně moc věcí (lidí..).. Nic nestihám, příjde mi že nemám vůbec na nic čas ani chuť.. Příjde mi, že to všechno tak hrozně moc letí!

...a tak se tak neskutečně těšim na Vánoce. Na to až v sobotu pojedeme s B. nakupovat vánoční dárky (ikdyž bych se hodně divila kdybych je všechny sehnala za jeden den :D ). Na to, až budu péct všecko to cukroví co jsem si naplánovala ( asi 8 druhů, ehm :x ). Na to až budu poslouchat svojí složku s vánočníma písničkama jako každej rok ( dneska jsem začala <3 ..a jo, většina písniček je anglickejch, ale když já si nemůžu pomoct, ony jsou prostě lepší než český koledy:) ). Na to až budou všude světýlka a ozdoby a stromečky a santa čepičky.

Uáááá...

Máte to rádi? Nebo zastáváte takovej ten názor, že pro nás jako čechy by měl být Ježíšek no 1. a všechny ty santa věci všude jsou děs ?:)
Přiznávám bez mučení, mně se to líbí prostě víc..:)) hold jsem nikdy nebyla žádnej vlastenec.

Prostě se těším, až příjde taková ta správná vánoční nálada, kdy bude všechno v pohodě a v klidu, nikdo se nebude hádat ani mít blbý kecy, a všichni budeme jen spolu si užívat svátky a prázdniny...snad to příjde.

1 komentář:

  1. Me Vanoce letos taky docela pohltily! Ale jedina vec, ktera mi vazne vadi, jsou vsichni ti zbozi nabizejici lidi v obchodnich centrech, clovek nemuze ani projit chodbou!

    OdpovědětVymazat