pondělí 14. listopadu 2011

a year ago..

Ten čas tak hrozně letí!
Dneska je to přesně rok, co jsme spolu začali (poprvý :D ) chodit.
7 a půl měsíce teď.

Nikdy jsem na vztahy moc nebyla, ještě dva roky zpátky pro mě bylo měsíční chození s někým úspěšně dlouhá doba.

A teď ?  Mám toho nejlepšího kluka pod sluncem. Nikdy mě ani nenapadlo, že zrovna s ním vydržím tak dlouho, že vůbec budeme takovou dobu spolu a nemůžu ani odhadovat, jak dlouho tomu ještě bude ( dlouho:) ). To nejhlavnější teď je přítomnost a fakt, že nikdy pro mě žádnej jinej kluk nebyl tak důležitej, nikdy jsem s žádnym jinym neměla takovejch zážitků, plánů, společnejch nápadů a vůbec všeho.
Ani nejde napsat co pro mě všechno znamená. Prostě hodně.
Jen mě děsí, že když si v deníku čtu co bylo přesně rok, dva, tři zpátky...Pokaždý se toho za ten rok tolik stane a změní, takže jen doufám, že až si budu psát zápisek za rok a budu si číst co bylo dnes, budou moje slova, alespoň v tomhle, stejná.

1 komentář:

  1. Wauu to je pěkný :) Nám už to taky pěkně utíká :D

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat