úterý 22. listopadu 2011

What's going on?

Nestíhám.
A vlastně ani není o čem psát:)
Moc se toho teď v mým bezva super úžasně zajímavým dramatickým životě neděje. (děje ale je to hodný spíše papírových než webových stránek :) )

Jediný o čem můžu napsat a taky to, co mě napadlo když jsem našla tenhle obrázek, je řízení.
haha, mě to tak děsně baví:)
Už chci mít řidičák a auto a jezdit a bourat :D !
Ale do ledna času dost, zatim se musim spokojit s jízdama. (ale je to prostě supr)

Další věc je můj dopis Ježíškovi.
:))))
Tenhle rok je to takový zvláštní.
Každým rokem jsem si přála něco.
Něco většího, nějakej důležitější dárek než ostatní.
(mobil, notebook, lyže..)
Letos se asi nechám překvapit, protože asi jsem šťastnej člověk, ale přišla jsem na to, že ani nic nepotřebuju :)

Samozřejmě čekám oblečení, peníze a kosmetiku jako každým rokem, ale uvidíme. Je to docela pěkná změna, čekat a nevědět, stejně jako když jsem byla malá.
Asi začnu na Ježíška znovu věřit, ikdyž nevim, co by na to řekli ostatní, když bych se s dárkama na každýho vykašlala. Ale co, to přece zařídí Ježíšek...:) (;D)
......
Užívejte předvánoční náladu, já první adventní víkend hodlám řádně oslavit vánočníma trhama a slavnostním rozsvícením stromečku u nás na návsi :D:)

Žádné komentáře:

Okomentovat