neděle 4. prosince 2011

Last days..


 !!!!!
Dneska zase.
Už mě to uplně neskutečně štve. A mrzí.
Zbytečný problémy někde, kde nejsou.
Jenže to prostě nevysvětlíte.
Akorát jsem byla zas naštvaná.
A nejenom já.
A proč ?
Na to se nedá ani odpovědět. Nemá to cenu.

Dokáže vás naštvat když někomu chcete něco vysvětlit a on to pořád nechápe ? A vy už nevíte jak jinak dokázat, že pravdu máte vy...A představte si řešit to samý dilema každej, každičkej den.. Uaa!!

PSYCHO

Vím, že kdo tohle čtete, nebudete z tohoto zápisu nijak zvlášť moudrý, ale potřebuju to ze sebe dostat nějak ven. A o tom se nedá normálně mluvit. To prostě nejde.

(Jen se mě prosím na moje články hlavně neptejte ve skutečnosti.. dík)

Sice mi vadí, že nemůžu dělat věci, který bych dělat chtěla ale jsou taky věci, který chci víc. Nejvíc. A jestli jedno vylučuje druhý, vím co si vybrat.

Těším se do školy!

A to tenhle víkend byl jinak takovej pěknej. V pátek u brouka a v sobotu vánoční výlet do Prahy s B. :) Bylo to fajn, krásná vánoční atmosféra (až na ty lidi všude kolem.. ale s tim hold musí člověk počítat ), nějaký ty vánoční dárečky pořešený a zážitky navíc.
Čirou náhodou jsme narazily na akci ve Starbucksu na Václaváku, pro děti v Motole. Když přinesete jakoukoliv koupenou hračku, dostanete kafe. Tak jsme vyrazily koupit hry a božský perníkový kafe jsme si vychutnaly s dobrým pocitem :))

No a dneska? Šla jsem se pořádně vybít na zumbaton. 4 hoďky zumby a cejtim se hned o něco líp.

Zítřek a úterý by mohli bejt zajímavý..ale o tom až jindy.

Jo a nakonec..
Koukám že vás tu už je 8! Divím se, že vás ty moje blbůstky vůbec bavěj číst, ale jsem ráda :) Díky!
 

Žádné komentáře:

Okomentovat