středa 21. prosince 2011

Holidays are coming :)

Tak dneska poslední den ve škole ( ulejvačka při zápase a v půl 12 domů..yaay:) ) a od zítra prázdniny! Jupí

Slavnostně oznamuji, že už mám pěkně zabalené všechny dárečky a nemůžu se dočkat, až je pozítří začnu rozdávat :) <3

Dneska večer mám v plánu třídní akci.
Fakt se hodně těšim, což je zvláštní, protože ty lidi vídám každej den ve škole ale stejně..
Když si uvědomím, že příští rok bude poslední a potom většina z nich zmizí z mýho života.. Je mi z toho docela smutno.
Za těch 7 společných let se toho hodně stalo, občas jsem někoho měla hodně ráda, občas jsem někoho vyloženě nesnášela, občas jsem si přála přestoupit jinam s představou že jinde budou lidi "normálnější" ..
Ale teď ? Můžu s klidem říct, že bych je za nic nevyměnila, a stojím si za tím, že naše třída je nejlepší na celým světě!!
Dokážeme se spolu všichni bavit, trávit spolu čas, prostě pecka:) Budou mi hodně chybět. Ale teď se nedá jen odpočítávat čas, teď je na řadě slavení vánočních prázdnin..:))))

Mějte se faajn:)

1 komentář: