čtvrtek 15. prosince 2011

September 16 here we come !

Neskutečně se těším ! :)
Zrovna jedna z nejlepších kapel a já na ní budu!
A s trochou štěstí (a jakože když už máme ty lístky pod podium tak já si to místo vystojim klidně od 7 od rána ! :D ) budu jen pár metrů od Chrise ! uáááá <3
Září. Taková doba. Ale to uteče:) Vím, že těch peněz nebudu litovat :)

haha, dneska jsem celej den z těch lístků v takový příjemný euforii.
+ školní trip do Prahy, kafčo, obchody..pohoda.)

Snad se všechno obrací k lepšímu. Musí!

Konečně mám všechny vánoční dárky. Teda jeden mi vlastně zbývá, ale ten se o víkendu (doufejme ) ještě vytvoří :) Už se těším až je budu balit. A až je obdarovaní budou rozbalovat:D hehe.

PS. Jestli nám, a to jakože MUSÍ, zahrajou The scientist a atmosféra bude v takovýmhle stylu, myslím, že budu v nebi:))

Tuhle písničku, a speciálně tuhle verzi, naprosto miluju:) Připomíná mi takový celkem hezký, ač smutný časy. Pořád nevím, jestli mě ta písnička rozesmutní, a nebo to je jen ta nostalgie kterou způsobuje..vlastně, nevyjde to nastejno?(:

1 komentář:

  1. Naproso nádherná písnička. Jedna z nejhezčích od Coldplay, ale každopádně ta nejemotivnější, dokáže vytvořit úsměv i slzy, celkem nepochopitelný občas...:)
    Neskutečně ti závidim koncert!:) pořádně si ho užij a myslim, že až tam budeš sama stát a cejtit tu atmosféru na vlastní kůži, bude to ještě mnohem, mnohem lepší než na videu :))

    OdpovědětVymazat