pátek 23. prosince 2011

It's here ! :)))

Konečně mi to připadá jako Vánoce!:)

Sice je Štědrý den až zítra, ale už jsem dostala 3 dárečky:) (..a z toho 2 s Hello Kitty, ty lidi vědí co mi kupovat :D <3)

Ve středu se naše třídní ( 1/3 třídní:D:) ) akce HODNĚ povedla. Fakt že jo :) Bavilo mě to jako už dlouho žádná akce. Bylo to skvělý!! Celej ten večer se vyvíjel, a hlavně skončil docela nečekaně :D Drbání, kotlení, popíjení, i trocha tý nostalgie..Doufám že to brzo zopakujeme:)

Ve čtvrtek jsem (naštěstí bez kocoviny) musela obíhat naše velkoměsto a taky mi přišel můj první letošní dárek. Dopis od kamarádky z daleka (hehe, vím že to čteš :D:-* ) společně se samolepkama <3:) No a pak jsem jela nocovat k broukovi. Bohužel se s ním zítra neuvidím, takže jsme si už museli předávat dárky. No, původně jsme si je chtěli dát až dneska ráno, potom těsně před spaním a nakonec jsme to nevydrželi a dali si je už večer :D
Dostala jsem naprosto mega úžasnou mikinu s HK a plyšovýho méďu <3 Je prostě nejlepší a ví jak na mě :):-*

No a dneska jsem lítala doma..Dělala salát, vánoční úklid, zdobení stromečku...a za chvíli si půjdu sednout s B. někam do tepla a předat si dárečky:)

Zítra sem už určitě psát nebudu, tak vám všem co toto čtete bych chtěla popřát Krásné Vánoce !:) Pořádně si je užijte s nejbližšími, ať pod stromečkem najdete všechno co jste si přáli a hlavně ať tyhle Vánoce strávíte v klidu a bez žádných strastí :)

1 komentář:

  1. Doufám, že sis užila nejvíc kouzelný Vánoce vůbec:-* A jsem ráda že ti udělal dopis radost)))

    OdpovědětVymazat