středa 7. prosince 2011

TV series FTW ! :)

Miluju když mě chytne nějakej novej (myšleno pro mě neokoukanej ) seriál!
Líbí se mi, že mě to baví tak, že když dokoukám jeden, hnedka zapínám další díl.
ALE ( !!!!!!! )
neskutečně mě štve když ty zbývající díly rychle ubejvaj.
A já ten seriál dokoukám.
A jediný co mi zbejvá je ( pokud je ukončenej ) najít si jinou obět nebo začít koukat odznova ( ehmmm...taky se mi to stalo :D ).
A nebo čekat jednou tejdně ( jooo..většinou ) na novej díl.

Uah ! Jakoby nestačilo, že takhle už čekám na TBBT, HIMYM, GG, 90210, Glee a Misfits. ( Jo, možná jsem trošičku seriálovej maniak :D... ale bejvalo to horší !!! )
Ale tentokrát mě to fakt štve :(

PS. Dexter je nejlepší :) <3
________________

Dneska místo školy vánoční nákupky v Praze, ještě ke všemu pro mě, no neberte to :) Zítra má mamka oslavu narozek, tak jsem jí dneska dělala dorta. Mě to pečení stejně mrtě baví :D
Snad je a bude všecko fajn. V mezích. Snažim se aby bylo. Ikdyž se to hold někdy nedaří.

1 komentář:

  1. Já nejradši sleduju GG. Vždy se nemůžu dočkat na nový díl. :)
    N.

    OdpovědětVymazat